18 Ocak 2009 Pazar

----BİRKAÇ CÜMLE DE BENDEN:)----


Sevgili Papatya prenses beni mimlemiş,kendisine şükranlarımı sunuyor ve soruları cevaplamaya başlıyorum:)

--Hiç bloğunuzu kapatmayı düşündünüz mü?
Yazmak istemediğim zaman dilimleri oldu ama tamamen kapatmayı hiç düşünmedim.Adres değişikliğine gitme niyetim var sadece:)geçen yıl alınan com uzantılı adrese taşınmayı tamamlayamadım,erteleyip duruyoruz:)

--En sevdiğim kelime:Tamam hayatım:)vb. bütün onay cümleleri.Şükürler olsun

--En nefret ettiğim kelime:Kafana göre takıl,bakarız

--Beni ne heyecanladırır:Aldığım güzel bir haber,sınav sonuçları,sevdiğim biriyle karşılaşmak,Bursa'ya gitmek,yeni bişeyler öğrenmek ve öğrendiklerimi paylaşmak

--Heyecanımı ne öldürür:Tebessümle bir olay anlatırken donuk bir çehre ile bakılması,Hevesle yapılan bir planın değişmesi

--En sevdiğim ses:Ebu Bekir Şatiri'den Kuran-ı kerim sesi,dalganın kıyıya vurma sesi,bebek sesi,sevdiklerimin sesi

--En nefret ettiğim ses:Kendini bilmezlerin dilleri ile çıkardıkları ses,zamansız çalan telafon sesi,matkap sesi

--Hangi mesleği yapmak istemem: polis,politikacı,pazarlamacı (özellikle kadınlara hitap eden ürün)

--Hangi mesleği yapmak isterim:Kendi mesleğimi icra edeyim yeter.Birde sadece anne değil,bilinçli ve donanımlı bir anne olmak

--Hangi doğal yeteneğe sahip olmmak isterim:Okuduklarımı hiç unutmamak.Biri yalan söylerken o kişiyi o anda susturabilmek,yada kulaklarımın yalan sözleri hiç duymaması

--Kendim olmasaydım kim olmak isterdim:Kendim olmaktan mutluyum:)Allahın razı olduğu bir kul olmak yeterli

--Nerede yaşamak isterim:Çekirdek ailem,annem babam kardeşlerim ve değer verdiğim insalara yakın (mesela Bursa:)

--En önemli kusurum:Kolay sinirlenirim,sabırsızım

--Bana en fazla keyif veren kötü huyum:Ben sana dememişmiydim cümlesini kurmak:)

--Kahramanım kim:Bozduğum herşeyi kısa sürede tamir eden eşim:)

--En çok kullandığım küfür:küfürden nefret ederim ama kullandığım ağır kelime,gıcık

--Şuanki ruh halim:umutlu

--Hayat felsefenizi hangi slogan özetler,
Vardır bir hayır,Kadere sabır değil rıza gerekir

--Mutluluk rüyam nedir:Benim mutlu olduğum gibi,dünyadaki insanlarında mutlu umutlu bir sabaha uyanması

--Mutsuzluğun tanımı:Kıskançlık,düşmanlık

--Mutluluğun tanımı:sevgiyle söylenmiş bir cümle,seygiyle bakan bir çift göz,

--Nasıl ölmek isterim:Sessiz sedasız,kimseye muhtaç olmadan,güzel işlerle meşgulken

--Öldüğümde cennete gidersem ,Allah'ın bana kapıda ne söylemesini isterim?
Bütün sevdiklerin burada,seni bekliyorlar.Gelmesini istediğin başka birileri varmı?

Bende SevgiliYasemin

Mutfak havlusu-Zeynep

Melek

Saliha sizleri mimliyorum.Kolay gelsin:)

10 yorum:

SARI PAPATYALAR dedi ki...

canım cevapların çok hoş rabbim istikametten ayırmasın sevgiler

made in funda dedi ki...

cevapların çok hoş.seni daha yakından tanımış oldum.sevgiler....

Aynur dedi ki...

ayy ne guzel suna bayildim "tamam hayatim" :)) Ben kolay kolay söleyememde ::))

guzelmis hatta bazi benzerlikler var evet:)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Dilekcim seni biraz daha tanıdım,çok seviyorum bu mimleri ben.beni mimlemişsin canım benim ama ben geçtiğimiz haftalarda bu konuda yazmıştım.yine de çok saolasın.öpüyorum seni

pelince dedi ki...

Kahramanına bayıldım,eşin mutlaka okumalı :))

Sevgiler..

Melek* dedi ki...

kısa zamanda cvp vermeye çalışacağım

Jasminskager dedi ki...

Canim cevaplarin cok guzeldi ama ben son cevaba bayildim.Harikasin Dilek'cim.

Adsız dedi ki...

ah ah bende bayılırım ben sana demiştim demeye:D

Mutfak Havlusu dedi ki...

mimi aldım ama yarın ki önemli sınav sonrası bu güzel soruları nazik davetin sayesinde cevablayacağım annecik
:)

Saliha dedi ki...

CANIM MİMİNİ KABUL EDIYORUM TESEKKURLER AYRICA AKLINA GELDIGIM ICIN:))) GALIBA YANITLARIMIZIN BAZILARI AYNI OLACAK:))