5 Ağustos 2010 Perşembe

YEMEK KİTABI SAHİBİ OLMAK İSTER MİSİN?



Bundan aylar önce haberdar olmuştum Coşkun Aral'ın ''annemin yemekleri'' kitabından...

Dün elime ulaşan kitabı sıcağı sıcağına paylaşmak istedim:)

Öncelikle Coşkun Aral'a hediyesi için teşekkür ediyorum.



Anadolu yemek kültürüne özel lezzetlerin olduğu kitap,kaliteli fotoğrafları ve özenli görüntüsüyle göz dolduruyor.

Bilinen anadolu lezzetlerinin yanında isimlerini ilk kez duyduğum tariflerde mevcut.Yeni lezzet denemeleri için ramazanı bekliyorum:)

Yemek sevdalılarına duyuru:Bu esere sahip olmak için www.hotpoint-ariston.com.tr ve www.haberci.com sitelerine iletişim bilgilerinizi mail atarak bildirmeniz yeterli

8 yorum:

Adsız dedi ki...

MERHABA SÖYLEDİĞİNİZ ADRESLERDE BULAMADIM.BU KİTABI NASIL EDİNEBİLİRİM.

YeMeK vAkTi dedi ki...

bu güzel duyuru için teşekkür ederim

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Merhaba Adsız okuyucu
verdiğim adreslere mail atmanız yeterli

Rica ederim Aylin

Sevil Şahin dedi ki...

bana da hediye etmişlerdi sağolsunlar inanılmaz güzel yemekler var iyi aklıma getirdin arkadaşım ramazan içinde bir iki tarif yayınlayayım
sevgiler

canikom dedi ki...

bilgi için tşk ederim.fiyatı nekadar acaba

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Sevilim yapıp yapıp ekleriz artık:)

rica ederim canikom ücretsiz ama piyasa fiyatı 15 tl sanırım

canikom dedi ki...

selam gene ben...
haberci.com açılamadı.diğer adrese yollıyacağım ama mail adresi nedir acaba.tşk ederim....

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Diğer adreste yazıda mevcut:)