22 Ağustos 2010 Pazar

ÖZSÜT BEYAZ ÇİKOLATALI FRAMBUAZLI GÜLLAÇ....İFTARDA NE VARDI?


Ramazan başlamadan katıldığım tatlı bir etkinlik vardı.
Taksim Özsütte gittik.Ramazan ayı için özel üretilen frambuazlı güllacın tadına bakıp,fikrimizi paylaşmaya...

3 kişilik ama,oldukça samimi ve birebir sohbet imkanı bulduğumuz bir etkinlik oldu.Aysun Hanım'la ve Nilayla Özsüte ,bloglara dair keyifli sohbetimizi gerçekleştirirken frambuazlı güllacında tadına baktık:)

Erkam Eymen sakızlı muhallebiyi,annesi frambuazlı güllacı çok beğendi(şimdi bu satırları yazarken bile canım istedi)

Beyaz çikolatalı,antep fıstıklı,frambuazlı,lezzetli ve bir okadar da hafif güllacın tadına bakmanızı tavsiye ederim.
Benim gibi tatlı seven ama çok şekerli sevmeyen, ekşimsi tadları,en önemlisi de frambuazı sevenlerdenseniz ramazan bitmeden bu lezzeti mutlaka deneyin

Erkam Eymen'le katıldığım ilk etkinlikti güzel bir tecrübe oldu banada:)
Özsüt çalışanlarına,bana ve özellikle de Erkam Eymen'e gösterdikleri ilgi için,Aysun Hanıma'da hoş sohbeti ve güzel paylaşımları için çok teşekkür ederim
Başka etkinliklerde de görüşmek dileğiyle

Dün akşam iftarda ne vardı?
Taze tarhana çorbası
Kolay patlıcan kebabı
Taze barbunya yemeği
Ayran
Kemalpaşa tatlısı+meyve

3 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Dilekcigim,
cok güzelmis, bende frambuazli tadi ve meyvanin kendisini cok seviyorum. Güllac ise simdiye kadar 2-3 kere yediyim ve hic yapmadigim lezzet, güzel paylasim icin tesekkürler,
sevgiler...

Gülcan dedi ki...

ilk güllacımı sevgili derya ablamda yedim.sağolsun çok güzel yapmıştı bende yapmak istiyorum ama kendime güvenemiyorum.elinize sağlık çok leziz duruyor.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Afiyetler olsun eminim nefis olduğuna bizede almak düştü özsütten:)