10 Ağustos 2012 Cuma

İFTAR DAVETİ SOFRASI

iftar daveti menüsü
Kutlu zaman diliminin son haftasına girerken iftar davetlerimiz tüm hızıyla devam ediyor.
Dün gece; savcı ve hakim adayları bu sofranın misafiri oldular..Hepsi hukukçu olunca muhabbetin yoğunluğu kanunlar üzerinedeydi haliyle:)) yemekleri beğendiklerini ifade  eden,öyle güzel cümleler kurdular ki yorgunluğum uçup gitti..
Evi hazırlamak,yemekleri yetiştirmek  bir tarafa da ramazanlarda en zoru da sofrayı fotoğraflayabilecek süre bulabilmek..
 Yemeklerin fotosu haliyle yok...Yemekli iftar masası fotoğraflamam mümkün gibi görünmüyor... İnsanlar oruç açma hazırlığındayken bir dakika fotoğraf çekeyim diyemeceğime göre:) bu şekilde sofralara devam edeceğim inş..
 misafir menüsü
Münüde neler mi vardı?
Tarhana Çorbası
Makarna Salatası
Zeytinyağlı yaprak sarması
Kaşarlı patates kroket
Mevsim salata
Peynirli  minik pide
Karışık pide
Fırında biberli tavuk pirzola
Kaşarlı Mantar dolması
Pirinç Pilavı
Ramazan şerbeti
İrmikli lokum
Limonlu lor tatlısı
Dondurmalı pasta
Tariflerini de en kısa zamanda paylaşacağım..

10 yorum:

LaMa dedi ki...

kiz TD, bir onceki yaziyla bu yirmi cesili sofra uyusmamis ama hadi , hakim-savci adaylari icin , daha dogrusu misfir icin yapmissin, sesimi cikarmiyorum:)
hayirli cumalar

PAPATYA PRENSES dedi ki...

onca şey içinden canım patates kroket çekti yaa:)

masa da menü de pek güzel.

ellerine sağlık, Rabbim kabul etsin.

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Maşallah ne güzel bir sofra, bir kuş sütü eksik. Allah bereketini artırsın. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

umutluhayat dedi ki...

ellerineze sağlık şahane bir iftar sofrası olmuş.Allah kabul etsin.ellerinize sağlık.

nohut oda dedi ki...

okurken yoruldum nasıl bır menudur bu..masallah

fatosun mutfagından... dedi ki...

dileğimm maşaAllah neler yapmışsın böyle ellerin dert görmesin..yiyenlere afiyetler olsun..bereketiniz daim olsun canımmm kardeşim..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Lm alemsin:)) Yazarken aklıma gelmedi değil:)) misafire kuru ekmekle çorba içirme durumum mümkün değil dimi:)) buradaki amaç israfsız sofra kurmaktı.. davetten davete oluyor bu tarz sofralar:))

Amiiiiin P.P;
P.kroketi seviyosun ya ondandır..

O ne cici yorumdur öyle Elifcim..teşekkür ederim.

Teşekkür ederim umutluhayat..

Gülcancım; teşekkür ederim..
yazınca çok gibi görünüyor ama sofrayı kaldırırken boş tabaklarla döndüm mutfağa ve çok mutlu oldum:)

Fatoşum ARO..amiin diyorum duana da içtenlikle

otuzundansonra dedi ki...

Süpersin yahu,maşallah sana.Allah kabul etsin inş.sevgiler

bırtutamkekik dedi ki...

OFFFF OFFFFF OFFF..:)
BU NE DİLEĞİMMM...
EMEKLERİNE SAĞLIK CANIM..
KADİR GECENN MÜBAREKK OLSUN GÜLÜMM..
DUALARINDA UNUTMA OLUR MU BENİ.

Serap Uzun--karakazandan dedi ki...

Su önümde duran irmikli lokumlar galiba,ben onlardan baskasini göremiyorum cnm.Hepsi nefis ellerine saglik,bereketli olsun.