5 Temmuz 2011 Salı

KAKAOLU KREM ŞANTİLİ KURABİYE

kakaolu kremşantili kurabiye
Yazıp yazıp siliyorum...

Kelimeler toplanıp ,anlamlı bir cümle haline gelemiyor bugün...Erkam Eymen uyanmadan bitireyim baskısının yansımasıdır belki de:))
Hiçte adetim değildir..Hiç ön yazı yazmadan direk malzemeler yazmak:))
Okuyanlar kendinden bir şey bulsun isterim satır aralarında...

Bu her zaman mümkün olmuyormuş..Onlarca tarif fotoğrafı var paylaşmak istediğim..
Bakalım kaçını paylaşmayı başarabileceğim...
Kakaolu krem şantili kurabiye tarifine gelecek olursak;

Geçen defa, Orman meyveli krem şantiyle denemiştim..Kakaolu halide en az orman meyveli kadar beğenildi..Hala denemeyen varsa Tarifi burada
Afiyetle kalın..

8 yorum:

mutfak gazetesi dedi ki...

çok güzel görünüyorlar. tadı da çok güzeldir mutlaka. paylaşımın için teşekkürler.

pembe kekik dedi ki...

Bazen insan tutuluyor hakikaten.Ellerine sağlık canım nefis olmuş kurabiyelerin:)

Nehir Butik Pasta dedi ki...

bazen bana da oluyor arkadaşım
bu kurabiyeyi birde kakaolu denemek istiyorum ellerine sağlık arkadaşım

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Ellerinize saglik cok guzel gorunuyor kiyir kiyir ne guzelde olmustur

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel görünüyor insanın elini uzatıp alası geliyor ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

merhabalar, ben daha yeniyim o yüzden sormak istiyorum kremşanti yerine kakao mu kullandınız yoksa ikisini birden mi?
teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

merhabalar, krem şanti yerine mi kakao kullandınız ? teşekkürler..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Merhaba k.bakmayın biraz geç oldu ama
kremşantinin kendisi kakaolu ektra kakao katmak gerekmiyor