26 Temmuz 2011 Salı

Gittik...Geldik...

deniz 1
Sessiz sedasız gitmedik.. Facebookta paylaştım aslında...
 Tatil öncesi hazırlanma kısmı,beni epey oyaladığı için yazamadım bloga. 
Sevdiklerimizle doyasıya vakit geçirdik...
kumdan kale
El birliğiyle kumdan kaleler yaptık..
Erkam Eymen'in tabiriyle,düsdük (yüzdük)...
Akşam yemekten sonra,teknelerin üzerine oturup;kah sohbet ettik ,kah yıldızların altında etrafı seyre daldık..
Erkam Eymen'in deniz aşkı,diğer tatilciler tarafından da tescillendi..Denizin içindeyken anlamsız kelimelerden oluşan şarkıları kulaklarımızın pasını sildi!
deniz 2
Gülümsemek için her daim bahanemiz vardı...Tam,tatil gibi bir tatil oluyor demeye başlamıştım ki...
Kötü bir sürprizle karşılaştık...
Karı koca;bu nahoş durumu bir kaç günde atlatıp,ardı ardına esprili diyalog haline dönüştürmemiz bile, apayrı bir başarı!!
Olan olmuş bir kere..
Bu kötü sürpriz; bütün eşyaları  toparlayıp,her şeyi teker teker yıkayıp yerine yerleştirmek zorunda bırakınca geldiğimi haber vermemde  bugüne kaldı..

Velhasıl tatil bitti..
Bundan sonra buralardayım....Hayata ve mutfağa dair paylaşımlarla...


7 yorum:

pelince dedi ki...

Canım hoşgeldin.. Tatilin ismi bile yetiyor,nerede olursa olsun... allah tekrarını nasip etsin...

bırtutamkekik dedi ki...

hoşşgeldiiinn canımm:)resimler muhteşemm:)demek bol bol düstünüzz,ohhh yarasınn:)başınıza geleni merak ettim bak şimdi.ama canınıza gelmesin tatlımm:))sewgiler.....

mutfagabuyrun dedi ki...

tekrar hoşgeldin canım.sevgiler.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Dilekcigim,

hosgeldiniz sefalar getirdiniz, bende dün döndüm tatilden.
Harika bir tatil gecirtdik memlekette.
Dinlenme tatili degildi ama esdost, akraba ziyaretleri cok güzeldi.

Sizde cok eglenmissiniz, ama kötü süpriz seni yormus, tam nedeni ne oldugunu anlamasamda.
Erkam Eylem de baya tatil keyfi yasamis masallah,

sevgiler...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar

Oglak Kizlari dedi ki...

Neresi ki burası.
Bizde yakınlarda ( Marmara olmayan) bir apart arıyoruz iki haftalık filan.

Hoşgeldin.
Tatili gelmiş anne Çiğdem

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Sevgili Çiğdem;Hoşbulduk

Burası Bursa gemliğin sahil köylerinden birisi
yani marmara:)
Yazlığın varlığı hasebiyle yaz tatillerinin bir kısmında mutlaka oradayız

Marmara akdeniz suları kadar güzel değil ama idare ediyoruz işte:)