5 Mart 2008 Çarşamba

DAVET SOFRASI

Merhabalar
Özlettim kendimi yine farkındayım.Kayboldum ortalardan iki gündür:)
Yine fazla vaktim yok ama kaögündür aynı yazıyı gördüğünüz için sıkılmışsınızdır diye koştum geldim.Ayrıca diyet çayı sorularınıza cevap vermeye çalışıyorum.Kafanıza takılan birşey olursa yorumla ve maille ulaşınca cevaplıyorum
Gelelim haftasonumuza
cumartesi yine istanbul'un altını üstüne getirdik eşimle,pazar günü de daha önce bahsettiğim floryanın gülü haticegül ve nişanlısı yemeğe geldi.Yaklaşık 1 aydır bize gelmeye çalışıyorlar.Ancak müsait olabildik.Çok güzel saatler geçirdik.Çok keyif aldım.Hele de eşimin benim arkadaşlarımın eşleriyle,nişanlılarıyla uyum sağlaması,samimi olması çook hoşuma gidiyor.




Rabbim sana çook şükür böyle güzel insanlar tanıdığım için.Bursada beraber çalışırken beraber güzel yıllar geçirdik,Şimdi istanbuldayız ve yine beraberiz.Hatçegül de,nişanlısı da Antakyalı ve ben bir süpriz yaparak onlara sarmiçi hazırladım.Çok beğendiler,Canım arkadaşım fatoşumdan aldım tarifi ,sağolsun detaylı şekilde anlattı yakında hepsinin tarifini vereceğim.



Bu sofrada niye tatlıdan başka bişey yok dediğinizi duyar gibiyim:)

gülmekten fırsat bulamadık fotoğraflamaya:)

karşınızda sarmiçi,irmikli pasta ve nofrost böreğinin fotoğrafları:)


kısaca menüyü anlatayım

mercimek çorbası

biberiyeli mantarlı fırında baget

pilav

sarmiçi

çoban salata

patatesli nofrost böreği

vişne suyu(ev yapımı)

çay eşliğinde baklava ve irmikten pasta

Ben eminöüne doğru yol alıyorum.Alışveriş yapıcam biraz,eşimle beraber gezmeye gidiyorum.Şimdilik hoşçakalın


22 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Arkadaşlar ilk yorum benden

Canlarımm ziyaret edemiyorum vaktim sınırlı olduğu için
ama telafi edicem söz:)

ayrıca sobelenme rekoru kırcam sanırsam:)
sobelenmek beni çook mutlu ediyor.SEVDİĞİM İNSANLARININ AKILLARINA BENİM GELMEM ÇOOOooooK MUTLU EDİYOR BENİ
EN KISA ZAMANDA CEVAPLICAM YARENİMİN SOBESİNE

ARKADAŞLAR SİZLERİ SEVİYORUM
Eminöününden BİŞEY
İSTEYEN VARMI:)

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım..süper bir masa hazırlamışsın:))tatlısıyla tuzlusuyla herşey var...eline saglık canım..sevgiler.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Dilek'ciğimm,
Bu masayı çok bekletmemek lazım diye hemen geldim:))

Ellerine sağlık hayatcım,

Kocaman, sımsıcak sevgiler...

EZGi :)) dedi ki...

canım hepsi birbirinden lezzetli görünüyor.ellerine saglık kocaman sevgiler

TATLI DİYAR dedi ki...

canımmmmmmmm
herşey süper görünüyoooooo
sen nasılsınnnnnnnnnnnnn
neler yapıyosun
hiç görüşemiyoruz
ben virüslenmiştim
gelemedim canım
ama şimdi burdayımmm hehe
öpüyorum seni tatlım

Adsız dedi ki...

canim yaa masallah sen gez bende burda çalisayim hiç olmaz ki hadi hadi izin veriyorum sana ama benim içinde gez emi, saka bi yana harika bir masa hazirlamisin, hele ki o lezzetler valla bak tarifleri en kisa zamanda bekliyorum hele o boregi bir de tavuk bageti fazla geciktirme bak maf olurum yoksa, bi tanem sana keyifli bir aksam dilerim, optum seni seker.

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canim harika gorunuyorlar

Gönül dedi ki...

dilekcim masan süper ellerine sağlık bebişim...eheheh beşibiyerdeleri bende içiyorum bakalım ne edecez halimiz nice olacak:))) sevgilerimle..öpüyorum

sevimin sayfasi dedi ki...

dilekcim masan süper canim
hepsi birbirinden güzel olmus
ellerine saglik

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Dilekcigim masa harika görünüyor bir kus sütü eksik sanirim,onuda eminönünüden alirsin artik:))Ellerine saglik canim.Tarifleri bekliyorum.

selamlar.

Melek* dedi ki...

sevindim arkadaşlarının gelmesine menüde baya bereketliymiş maş. sofra güzel,kelamlar güzel insanlarda güzel olunca ee daha ne olsun .. sana iyi dinlenmeler:) çünkü iyi gezmişindir bugün birazda dinlen:) görüşmek üzere

SOFRAM dedi ki...

Canım çok güzel bir sofra hazırlamışsın, ellerine sağlık,tabii herşeyden güzeli de hoş sohbetle geçen saatler...
Canım sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık çok sıcak ve şık bir sofra olmuş. Keyifli vakit geçirmene sevindim.
Daha önceden haberim olsaydı Eminönü için bayağı bir sipariş verebilirdim sana, çünkü bazı malzemeleri Antalya'da bulmak kolay değil :)
Sevgiler

Cafe Gusto dedi ki...

ohh ohh daha ne olsun dolsurmuşsun menüyü sonra peşinden çay iç.
Dilekciğim ben bugün başladım ama aç karnına mı içilecek tok mu?Yada sıcak mı içeceğiz bilmiyorum.Aç karnına içtim ve ılık içtim.İnşallah işe yarar...sevgiler...

Adsız dedi ki...

Nefis bir sofra olmuş bende orada olmalıydım:)ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Dilek'cim merhaba
canım ellerine sağlık nefiiis görünüyor hepsi. Birde aklıma gelmişken senin şu beşi biryerde diyeti çooook ünlüymüş aslında da bizim haberimiz yokmuş. Benim diyete ihtiyacım yok ama ısrarla eşime içiriyorum bakalım işe yarıycakmı? Sıcak- soğuk nasıl içiriçez tam olarak anlayamadım orasını. Sevgiler canım...

uygarimizlahayat dedi ki...

Dileğimmm bu güzelim misafirini bekleyen sofraya yorum bıraktım zannediyordum, dün akşam gece 1 de dolaşıyorduk da sayfanı, gece kuşu gibi :))) Arkadaşlar vardı dün akşam misafir, senin sayfanı açtım, çayın tarifini yazdık bir güzel ama yorum bırakmayı unutmuşuz :)))) Canım benim ikramların harikaaaaaaa, ellerine sağlık, kocaman öpüyorum...

sarımutfak-hande dedi ki...

slm
herşey harika eline sağlık.ne güzel gezmişsiniz bende severim gezmeyi
öptüm cnm

fatosun mutfagından... dedi ki...

oy oy oy arkadaşı kurban olsun verene...caım ya sarmiçinin bei duygulandıracağını hiç düşünmezdim:))harikao lmuş diloşum sen yapan da olmamı..ellerin dert görmesin..canım benimm

Adsız dedi ki...

bende eminönünde olmak isterim,

ne istesem sendne dur düsüneyim,

biliyommm hani su findikli sey olurya adi neydi ya kümbe miydi, üzümden yapilan...

ondan isterim :))

cok zahmet cikarmam insaALLAH :))

canim nasilsin?

benimde bu aralar pek vaktim olmuyor,

sofra beni bekledi eminim :))

sofran süper olmus, ellerine saglik canim ve haklisin kendi es kendi arkadaslarinla anlasmasi cok hos oluyor, her zaman herkes herkesle anlasamaz uyum sagliyamaz, ama bazilari yapabiliyor bu hos iste :))

ellerine saglik canim,

hayirli aksamlar dilerim...

Baharcicegi dedi ki...

canim masadaki hersey nefis olmus,yemek bahane sohbet sahane.Arkadaslarla icilen bir bardak cay yaninda koyu bir sohbet ve bu nefis mamalar harika olur,eline saglik canim

TATLI DİYAR dedi ki...

canım ehliyeti sormuşsun
saol bitanem teşekkür ederim ilgine
sınavı geçtim canım
sıra direksiyonda:)))))
inşallah o nu da başarırsam
almış olucammmmmmmmmm
öpüyorum seni tatlım
özletme kendini emiiiiiiii