27 Şubat 2008 Çarşamba

BONİBONLU RENKLİ KURABİYE





Hem hazırlaması kolay,hemde çok lezzetli bir bisküvi tarifi paylaşmak istiyorum.



Modelini yabancı bir sitede görmüştüm.Aklımın hep bir tarafında vardı.En sonunda sevgili arkadaşım Selma’nın geleceği gün denedim.Hem görüntüsünü hemde lezzetini çok beğendik
Kurabiyeyle pek yıldızı barışık olmayan eşim bile bir defada birkaç tane yiyerek çok şaşırttı beni:)
Eşi çocuğu kurabiye yemeyen bayanlar için güzel bir alternatif

BONİBONLU BİSKÜVİ
Malzemeleri:
*125 gr oda sıcaklığında tereyağı
*1.5 çay bardağı pudra şekeri
*2 yemek kaşığı sıvı yağ
*1 yumurta
*1 çay bardağı nişasta
*2 su bardağı un
Üzeri için:1 pk. Bonibon
Hazırlanışı:
1-Tereyağ ,şeker,sıvı yağ,yumurta iyice karıştırıyoruz
2-Nişasta un karışımıyla,kulak memesi yum.hamur elde ediyoruz
3-15 dk. kadar buzdolabında bekletiyoruz
4-Hamurdan elimizle büyültüp kalıp yardımıyla kesiyoruz
5-Üzerine bonibonları bastırıyoruz
6-Önceden ısıtılmış 160 derecelik fırında 15-20 dk. Pişiriyoruz
7-Yaklaşık 16-18 adet bisküvi elde ediyoruz
Sevgiyle sunuyoruz.AFİYET OLSUN

30 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

GÜNAYDINNN ARKADAŞLAR
bu defa değişiklik yapıyorum ilk yorumu ben yazıyorum:)Bugünlerde sık sık gelemiyorum sayfalarınıza en kısa zamanda katılıcam aranıza
nazarmı vardır :)nedir,anlamadım bir türlü iyileşemiyorum,bütün gece mide ağrısıyla ve bulantısıyla geçti.
Sağlık ne büyük nimetmiş
çokk iyi anladım
sağlıklı,mutlu,sevgiyel kalın

Adsız dedi ki...

selam çok renkli ve güzel görünüyor kuarabiyeler.....elinize saglık.sevgiler

Aynur dedi ki...

Dilek o sekerler piserken erimedimi:)

cok guzel ve renkli gozukuyolar evet:)

gecmisler olsun hala iyilesemedinmi kiz ...

tez zamanda sagligina kavusman dilegiyle

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

EZGi :)) dedi ki...

dileğim çok şık görünüyor bu kurbişler vede tam diyet üstü canım çektiiii:(( iyice sıkıya soktum diyeti:((
ellerine saglık canım benim kocaman sevgiler

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

hem çocuklar için hemde benim için çok gözalıcı duruyorlar;)
ellerine sağlık cnm..çok cici olmuşlar.

Tuğba dedi ki...

Kurabiye ya da kekde bonibon denemeyi ben de istiyordum.Gel gör ki her defasında kek-kurabiye yapmadan ben yiyip bitiriyorum hepsini :)
çok cici olmuşlar canım ellerine sağlık..
sevgiler..

Feyza Fidan dedi ki...

Canımmm, çok geçmiş olsunn..Sen iyi olda gerisi önemli değil canım Dilekcim..Kurabiyelerse enfess, her zamanki gibi harika bir görüntü sunmuşsun bize..
Ellerine sağlık..
Kendine çok iyi bak arkadaşım,
Öpüyorum...

Yaren dedi ki...

Dilekcim ne güzel bunlar renga renk,icim acildi.Ne cok yapilacak tarif birikti,bunuda o listeme ekliyorum,cok hosuma gitti,oglusuma yaparim insal.Ellerine salgik canim,öptüm.

Cafe Gusto dedi ki...

Dilekciğim çok geçmiş olsun.Bende aynen senin gibi kimselere uğrayamaz oldum bu ara..
Kurabiyeler tam çocuklara göre olmuş ellerine sağlık canım..sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

slm
çok güzel olmuşlar dilekcim
ellerine sağlık
öptüm seni

Melek* dedi ki...

görüntüsü çok şeker arkadaşım ben zaten çok severim kurabiyeleri bunu hiç bırakmam heralde ilk yorumun senden olması biraz farklı olmuş. nazar değilde sınav de şuna...hastalıklar Allah'ı anmak için verilmiş olan bize müsibet olarak görülen fakat aslında hayır olan bir haldir. Allah acil şifalar versin mide bulantısı beni düşündürdü.başka birşeymi var?:)

ayşegül mutfakta dedi ki...

ay şunlara bak baharla beraber bloglara renk geldi ne güzel!
bunlar çok tatlı olmuşlar çocuklar için bir numero bişey yaww :)

fatosun mutfagından... dedi ki...

canıııııııııııııımmm..bideneeemmm..allah seni tüm nazarlardan kem gözlerden korusun inşallah..kurabiyeler de ımmmımmmm..harika görünüyor..en kısa zamanda deneyeceğimden şüphen olmasın...hayırlı günler arkadaşım..öpüyorumm

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyorlar. Diyete 2 gün kala denesek bi şey olmaz herhalde değil mi? :)Sevgiler

Adsız dedi ki...

Dilekciğim yumurta olmasa un kurabiyesi olmuş diyecektim..dediğin gibi tadı da görüntüsü gibiyse yapalım en iyisi.renkli renkli canım çekti valla..
sebilay.

Gönül dedi ki...

dilekcimmmmmmmmmm bebişimmmm ne güzel olmuş bunnar bölee yaa bayıldım valla..ellerine sağlık ...öpüyorum sevgilerimle

Adsız dedi ki...

selamlar ben geldim,

aaa sayfayi acar acmaz ne güzel renkli kurabiyelere rastladim,

ellerine saglik canim, süper olmus..

nasilsin? is görüsmeler nasil geciyor?

bizde bugün baya ev baktik, bir tanesini begendik, karar vermekte cok zor ya :))

hayirlisi, iyi bak kendine canim

hoscakal

Adsız dedi ki...

Ahh ah ben o bonibonlu kurabiyeyi yememmii ellerine sağlıkk

uygarimizlahayat dedi ki...

Dileğimmmmmm bunların görüntüsü muhteşemmmm, harika görünüyorlar ellerine sağlık canım...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ihlamur,adaçayı kuşburnu kaynatıp iç:)

Kurabiyeler çok sevimli olmuşlar. En kısa zamanda ben de deneyeceğim inşallah. Ellerine sağlık..

sibellebutikpasta dedi ki...

Ay süper oolmuş bunlar Dilekciğim, kesin deneyeceğim...BU nazar işine de yakında el atıyorum merak etme:-) Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Dilekçim çok geçmiş olsun
bu halde bile ne güzel şeyler yapmışsın emeğine sağlık canım

ETKİNLİK İÇİN TARiF YOLLADIM BENDE
GÖNDERİLDİ DİYE ONAYLANDI
SİZE DE MESAJ GELDİMİ BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM
İYİ AKŞAMLAR CANIM

Adsız dedi ki...

canım kurbişelr nefis
hastayım ya üşütmüşüm lahanda bi işe yaramadı
buralardayım
sevgilerr

ab-ı hayat dedi ki...

Kurabiyeden çok beyaz çikolatayı anımsattılar bana,görünüm böyle ise tadını düşünemiyorum.


Ellerine sağlık en kısa zamanda deneyeceğim....



sevgiler....

Adsız dedi ki...

ayyy canım çok güze gözüküyor benim çocuklar bayılcak görürse bende tarifi alıp da yapayım ellerine sağlık hoşçakal

Lezzet Gemisi dedi ki...

KURABİYELER ÇOK ŞEKEERRRR. KIZIM BAYILDI. EN YAKIN FIRSATTA YAPICAM BEN DE. ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

HA, BİR DE... LİSTENDE ADIMI GÖRDÜM. ARKADAŞ OLARAK EKLEMİŞSİN. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM. AMA LİNKİ YANLIŞ OLMUŞ. :P

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,Selamlar....

Adsız dedi ki...

Dilek'çim merhaba
Kurabiyelerin ne kadar sevimli olmuşlar Ellerine sağlık Seni arkadaşlarıma ekliyorum, sende eklersen mutlu olurum. sevgiler...

Adsız dedi ki...

kurabiyeler harika
ozellikler çocuklar için ideal
eline saglik arkadasim
guzel bir hafta sonu dilerim

sadiye dedi ki...

AAAAAAAAAA bonibonlar
onların hepsi benim kimselere vermem
pratik bir kurabiye tarifi. geçenlerde bir kurabiye denedim. soğanlı diye. emeğime yanıyorum. tarifi not aldım. bunu deneyeceğim. çok pratik ve hemen olcak gibime geliyor.
ellerine sağlık.
Anneninde ellerine sağlık şimdi diyeceksin o nerdençıktı. benim annelere hassasiyetim var. ben annemi özledim. :)