2 Şubat 2008 Cumartesi

YORUMSUZ

Merhabalar
Vee bursadan döndüm.Oldukça yoğun bir o kadar da güzel eğlenceli yaklaşık2 hafta geçirdim.çook güldüm gözlerimden yaşa gelene kadar:)bazen de hüzünlendim tabi :(


Özellikle annemin ilaçlarını almaya gittiğimde.Eczane kapsından iceri girdiğim anda bir ağlama sesi geldi kulaklarıma.Gözlerim tv deki acılı kadın programlarını aradı.Etrafıma baktığımda tv göremedim acaba radyodan mı geliyor,bu hıçkırığa karışan ağlama sesi diye düşündüm.Birden kafamı çevirdiğimde 70 yaşlarında bir amcanın gözlerinden akan yaşları görünce yüreğimden bir şeyler koptu sanki.O kadar kötü oldum ki ,elimdeki reçeteyi unutup hemen amcanın yanına oturdum.Ama amca ağlamaktan konuşamıyodu.Eczacıya sorduğumda .durumu öğrendim tek cümle ile "Oğlu evden kovmuş! "Amca başladı hem ağlayıp hem anlatmaya,bütün mal varlığını satıp oğluna ev almış,ama sonuç olarak evden kovumuş gidecek hiç biryeri yok.Allah razı olsun eczacılar yardımcı olmuşlar.amca tekrar oğlunun evine dönecekti.Ben eczaneden çıkarken.tabi ben tek tarafını dinledim, ama her ne olursa olsun HAYIRLI EVLAT OLMAYI VE HAYIRLI EVLAT YETİŞTİRMEYİ NASİP ETSİN RABBİM HEPİMİZE!

Bursa dan döndüğümde her zamanki gibi yine getirmem gereken şeyleri unuttum:)unutmadığımı zannedip."aferin bana bu defa hiç bir şey unutmadım "dedim.Unutmadıklarını çıkarırken valizden,çok sevdiğim arkadaşım Hatice ve nişanlınsın bize geleceğini öğrendim.Mutlu oldum.Çok güzel bir gece geçirdik. Yol yorgunluğu falan kalmadı tabi bende. Yolculukta da güzel yürekli bir arkadaşım oldu.Emine ile tanıştım.Çok keyifli bir yolculuktu.uzun zamandan beri otobüste koltuk arkadaşımla bu kadar koyu sohbet etmemiştim.Velhasıl hayat bazen sevinç bazen keder.

Daha yazılacak çok şey var ama bir daha ki sefere inş.sağlıklı,huzurlu,mutlu pazarlar

2 yorum:

Melek* dedi ki...

arkadaşım üzdün bizi ama seninde dediğin gibi her ne olursa olsun babadır,annedir başların tacıdır bence aynı olay kayınvalide,kayınpederler içinde geçerlidir.Eşimizden memlunsak onların yetiştirmesiyle memlunuz bazende düşünürüm bu iyi çocuğu annesi babası senelerdir bana yetiştirmiş:)diye ama çok üzüldüm Allah yar ve yardımcısı olsun o amcanın ve diğer yaşlıların...ve tabi bizimde bir gün bizde yaşlanıcaz.yolculukda güzel vakit geçirmene sevindim arkadaşım...Allah a emanet o.

Adsız dedi ki...

diloşumm hoşgeldinn canımmm....amcaya çok üzüldüm...dediğin gibi allah cümlemize hayırlı evlatlar versin