14 Mart 2013 Perşembe

MANTI SOFRASI



mantı sofrası

Bekleyen onca tarif varken blog güncellemeye vakit bulamıyorum.. Gün erken başlayınca
 erken uyuyup yeni gelen güne hazırlık yapıyorum bir bakıyorum hafta başlamış ve bitmiş bu hengame içinde..

Akşam yemeğine aile dostlarımızı ağırlamıştık..Pek keyifli bir akşamdı doğrusu...
Menü istek üzerine hazıırlandı.. Mantının hamurunu biraz bol tutayım dediğim için günün büyük bölümünü mantı kapatarak geçirmiştim:))
İnsan isterse evi temizleyip,çocuğuyla ilgilenip üstüne de saatlerce mantı hazırladıktan sonra akşamına da misafir ağırlayabiliyormuş..

Mantı hazırlamaktan daha zor olanı, mantının yanında sunulacaklar oluyor kanaatimce,Bu yüzden sofra yarı yarıya boş olsada paylaşmak istedim..

Menüde:
-Barbunya yemeği
-Ev Yapımı Mantı
-Mevsim salata
-Rus salatası
- Yalancı Ekler Pasta,Kabak Tatlısı




7 yorum:

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Masa çok şık olmuş
Mantıyı göremedik ama o da çok güzeldir:)
Ellerine sağlık
Sevgilerimle:)

Gülten Bostancı dedi ki...

ellerinize sağlık sofranız çok cici :)) afiyetler olsun

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık dilekcim,çok sade ve şık bir sofra olmuş..sevgiler

Bir Dilim Düş dedi ki...

canımmm masa gayet güzel de hani mantının fotoğrafı zaten diyetteyim uzak kaldım bari fotosunu göreydim...

Sevgiler
Evren

kalpkurabiye dedi ki...

maşallah sana canım:)
herşey çok güzel ellerine sağlık maşallahh:))
sevgiler..

Adsız dedi ki...

Mantı başlı başına bir ziyafet tek başına bile kalabilirdi bence:)Ellerine yüreğine sağlık..Hotmail adresine mail gönderdim bir rüya..iyi akşamlar,sevgiler..

Unknown dedi ki...

MERHABA YAPTIĞI TATLILARDAN TATLI DÜŞÜNCELİ HANIM EFENDİYLE TANIŞMAK GÜZEL... BLOGUNUZDA GEZDİM BİRAZ...AĞLATAN SAYFALARINIZ GÜLÜMSETEN TARİFLERİNİZ ...MİSAFİR PERVERLİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM:)