7 Kasım 2010 Pazar

BURSA..PİDELİ KÖFTE


Yazdım...
Yazdım...
Komşularımdan bahsettim...
Her okuduğumda gözyaşlarıma hakim olamayınca yayınlamaktan vazgeçtim.
...
Yeni evimize taşındık.
Erkam Eymen'le Bursadayız,
Keyfimiz yerinde
Tadını çıkartıyoruz bu günlerimizin
Erkam Eymen'in bayramlıklarını aldığımız gün ,Bursa lezzetlerinden biriyle buluştuk

Yolunuz Bursa'ya düşerse,pideli köfte yemeden gitmeyin derim
Pideli köfte Kayhan'da yenmeli
yada Küçüksarayda,Çınaraltında,Yeşilkonakta...

Bu defa Pirinç Han karşısındaki Huzur Köftecisindeydik
Gayet nezih bir mekan,okkayla köfte sloganıyla çıkmışlar yola
lezzetli,makul fiyat en ilginç tarafı ise nakit çalışmaları:)
Bursaya yolum düşmez diyenler içinde evde pideli köfte tarifim burada

12 yorum:

Cafe Pepela dedi ki...

Yeni evinizde,hayırlı,mutlu,umutlu günler diliyorum arkadaşım,seni anlayabiliyorum,zor oluyor vedalar..
Erkam Eymen cicilerini güle güle giysin anneciğisi,Bursa'ya çok sık giderdik Türkiye'den,akrabalarımız var,kestane şekeri,iskenderi,tekstili herşeyiyle süper bir şehir,kocaman sevgilerimi gönderiyorum.

Gülcan dedi ki...

yeni eviniz hayırlı ve uğurlu olsun iyi günlerde oturun inşallah.bende bursadayım.erkan eymenin cicilerini görmek istiyoruz.ayrıca pideli köfte harika yer seçimleri süper.sevgiler.

Mutfak Havlusu dedi ki...

Eeee artık bunu yiyemesekte senin nefis tatlarını tadabiliriz ve biliyorum çok ayıp oluyor ama hazır yakınıma da geldin:)
uzaksın diye gelememek değildi benim ki biliyorsun:(
Neyse kusuruma bakmadığına inanıyorum bu sebele buradan diyorum Bursa'dan döndüğün gibi ister bir salı günü öğleden sonrası için ister pazartesi sabah için senden haber bekliyorum bayramdan hemen sonra rahat gibiyim.
bu görüntüyü yayınlamasan ben daha mutlu olurdum:(
çünkü şu meretleri çok seviyorum ben bilemessin:(
:))
hadi selamlar,sevgiler ailene..
ufaklığıda öpesin benden taraf ki paşazade olmuştur şimdi o.

kalpkurabiye dedi ki...

yeni eviniz de güle güle oturun yabacısı olmadığınız bir şehir sanırım bursa ve çok severim ben bursayı..
yerleşim bölgesini değiştirmek pek zor olsa da kolaylıklar diliyorum, sizi çok iyi anlıyorum..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
yeni evinde Allah hayırlı oturmak nasip etsin. Yeniliklere uyum sağlamak oldukça zordur. Alıştığın kişilerden ayrılmak elbette zor ama yeni kişileri de aynı şekilde seveceğinden eminim. Yeter ki kendine o imkanı ver.
Kuzucukla ikinize iyi bayramlar diliyorum.
Sevgiyle kal.

Fatoş Öztürk dedi ki...

Merhaba canım!Bursa'ya Hoşgeldin.Sevgiler...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Aaaa Dilekcim demek İstanbuldan ayrıldın:( Yeni evinde Allah huzurunuzu bozmasın inşallah

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Şeymacım güzel temennilerin için çok teşekkür ederim

Sanırım göründüğümden çok daha duygusalım
Teşekkürler teyzesi

Çok güzel şehir kısmına canı gönülden katılıyorum...


Sevgili Gülcan çok teşekkür ederim.
moda blogu olsa buradan göstermek isterdim:( ama lcw ve kanz dan giyinecek bu bayram paşamız

Zeynepcim yaa insan bukadar uzun zamandır görüşme ayarlamaya çalışır anca senin işlerin benim sık bursa gezileri sayesinde yıllardır buluşmaya çalışıyoruz:)
Artık buluşalım değil mi?

ben bayram sonuna kadar buralardayım evi düzenler düzenlemez ilk misafirim sen olacaksın inş.hazır müsait zamanlarında belli iken
Erkam Eymeni hiç sorma koca adam oldu,

Sevgili Deniz
ben Bursalıyım evlendiğimden beri ist. yaşıyorum,ve Bursa'yı çok seviyorum

Çok teşekkürler ablacım
insan tanımak epey zamanımı alıyor,eskisi gibi koşulsuz güvenemiyorum insanlara o yüzden kaynaşmakta zaman alıyor
hayırlısı bakalım
sizede şimdiden hayırlı bayramlar

Merhaba Fatoş Hanım.Hoşbulduk
sizde buralardasınız değil mi

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımm benim komşular o kadar önmemli bir yere sahip ki hayatımızda..bende ist.daki komşulaımdan ayrılın çok üzülmüştüm...canınız sağolsunn:))yeni evinizz hayırlı uğurlu olsun..Rabbim daha güzellerini nasib etsin..hep mutlu,huzurlu olun inşallah..öptüm diloşumm

pelince dedi ki...

Canım hayırlı uğurlu olsun.. Yeni evinizde güle güle oturun..

Afiyet bal şeker olsun..

Öpüyorum.

Behiye Sönmez dedi ki...

Arkadaşım hayırlı olsun,güle güle oturun :)

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

YASEMİNCİM
Tatil için Bursadayım
Teşekkür ederim

Alışınca çok zor oluyor Fatoşum
Hepimize canım

Çok teşekkür ederim Behiyecim