13 Ekim 2011 Perşembe

Arkadaşlar; Bana müsaade...

Erkam Eymen okula başladı dedim...Aradan bir dolu gün geçmesine rağmen blogu güncellemek mümkün olmadı....Bambaşka heyecanlar sardı içimi..24 saatlik günler bana yetmez oldu.. ''Oğlanı da okula verdin ama hala sesin soluğun çıkmıyor '' diye sitem eden  arkadaşlar da olmasa bloga yazı eklemeyi biraz daha erteleyecektim....

''Erkam Eymen büyüyünce'' diye başlayan temenni dolu cümlelerim vardı..Erkam Eymen büyüdü, okullu bile oldu..Artık cümleleri,hayata geçirme zamanı..


Bir dolu tarifi yazılacak hazır yemek fotoğrafım var ama tariflerimi  geniş bir zamanda paylaşmayı umut ediyorum..
Bundan sonra daha uzun soluklu aralar olacak gibi görünüyor....
''Şekerim  hiç haber vermedin'' '' Seninle ilgili bütün haberleri blogundan okuyorum ama  bu'' ''Sessiz sedasız blogu bıraktı ''demeyin :)) diye açıklama yapıyorum:))

Bırakmadım,terk etmedim de:)).. Bu bir veda yazısı da değil
Kanlı canlı  bir şey olmasa da seviyorum  blogumu:))
Bazen bir tarifi ,temenniyi ,yaşadıklarımı, kısacası hayatı paylaşmayı..

Cümlelerimi tamamlama gayretindeyken;her nefes almak istediğimde  yepyeni yazılarla karşınızda olacağım...
İçimizin kıpır kıpır olacağı güzellikler yaşamamız duasıyla...

8 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımm arkadaşım..uzun zamandır bende merak ediyordum..diloşum nerelerde diye..acaba bir şey mi oldu diye...sen kendini ne zaman rahat hissedersen gel..biz burdayız arkadaşım...Allah yar ve yardımcınız olsun...kendine iyi bak...

otuzundansonra dedi ki...

seni bekleyeceğiz,unutma buraları...

bırtutamkekik dedi ki...

öyle olsun dilekcim:)
çok açma arayı lütfen...
güzelliklerle dolu nice paylaşımlara inşallah canım...
EN GÜZEL,E EMANET OL TATLIM...

mutfagabuyrun dedi ki...

bende bırakıyosun sandım başlıı görünce canım.bloğuna bakmaktan çok büyük zevk alıyorum.sakın tamamen gitme.sevgiler.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Biz de seni heyecanla bekliyoruzz canım :)))

Sevgiler,
Evren

LaMa dedi ki...

yani TD"cim farkindaydik, koptun da bu itiraf "belki" umitlerimi suya dusurdu. en azindan ara sira bize ugra, kapimizi tikla tamam mi?
ne planlarin var merak da ettim ama istersen anlatirsin zaten diyr sormadim ;)

anneminkizıyim dedi ki...

Dilekcigim, canim hakkinda hayirlis olsun, insallah tez günde dönersin. Delikanlinin da okulu hayirli olsun, sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Canim Hayirli Bayramlar diliyorum, sevgiler....