5 Mart 2011 Cumartesi

Bekliyorum.....


Karanık gece nihayet bulacak
Yıl 2008....

Blogspot kapatıldı.Yanlış hatırlamıyorsam 1 hafta sonunda açıldı(o zaman hemen çözüm arayışına girmiş,coma taşınmayı kafama koymuştum)

Yıl 2011...
Blogspot yine kapatıdı.
Bu defa sabıra bekliyorum.Adresimi taşımayı düşünmüyorum (şimdilik)Şayet rahat bırakırlarsa... ben burada çok mutluyum

Sabırla bekiyorum...
İlk gördüğümde,kendimi suçlu hissetmeme neden olan o cümlenin
birkaç güne kadar blogumu terkedeceğini temenni ediyorum
dns ayararıyla oynamadan farkı programlar yüklemeden bloguma ve arkadaşlarıma ulaşacağım günü bekiyorum..


...fotoğraf kaynağı www.dpchallenge.com

5 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

inşallah düzelirde başka yere gitmek zorunda kalmayız arkadaşım.sabırla bekliyoruz bakalım nolacak.sevgiler.

Unknown dedi ki...

İnşaallah arkadaşım..
Ben de beklemedeyim..
Umutla bekliyorum,umarım bu son olur artık..
Sevgilerimle..

yedirenk dedi ki...

merhabalar sevdanın bloğundan keşfettim sizi gerçekten güzel ve farklı tarifleriniz var....temennilerinize bende katılıyorum inşallah herşey eskisi gibi olur...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

İnşallah Sevdacım
Herşey güzel olacak

Benimde tek temennim bu Zelihacım

Teşekkürler yedirenk,Hoşgeldin bloguma

Nehir Butik Pasta dedi ki...

bilmiyorum ne kadar sürecek bu anlamsız yasak
inşallah bir an önce biter blogların cıvıltısı,neşesi kalmadı