15 Kasım 2012 Perşembe

Emsan Seramik Bıçak

Yazacaklar birikti...

Geçen hafta..
Bir mutfak sevdalısının alabileceği en güzel hediyelerden birisini aldım..
Zaman zaman yeni çıkan ürünleri deneme fırsatımız oluyor.. Birincisi memnun kalmadığım bir ürünü burada paylaşmıyorum...Ama elimden düşürmediğim bıçaklar bir yazıyı tavsiyeyi hak etti doğrusu..

Kullandığım bıçaklara sevgi bağıyla bağlanan var mıdır başka bilmiyorum ama en son geçen sene babamın hediye ettiği bir şef bıçağım var kirlenince hemen yıkayıp kuruluyorum.. En çok kullandığım bıçak olmasına rağmen bulaşık makinesine girecek vakti nadiren bulur:))O bıçağıma 3 arkadaş daha geldi:))
bu bıçakları kutularında görüp kullanmadığım düşünülmesin yıkayıp kurulayıp kutusuna yerleştiriyorum:))
eşim eve gelince  süslü kutuyu bıçağa yakıştıramamış olacak ki bu bıçaklar kesmez deyip kestirip attı:))
uzat parmaklarınızı bir denemesini yapalım demeye kıyamadım:))

Sertlik derecesinin elmas sertliğine yakın metal bıçaklara göre% 50 daha sert olduğunu, yiyeceklerin vitamin besin değerlerini yok etmediği,yüzeyinin çizmediği anti mikrobiyel  bir ürün olduğundan bahsettim..Bunları kutunun üzerinden okuyup öğrendim emsanın bu ürününden yeni haberdar oldum..
Havuç gibi sebzelerin renk bırakmadığını,ezmeden kestiğini
çizilmediğini.(keskinliğinden kaynaklı hafif tutma olayı olduğu bıçağı kullanırken ucunu hafif yağlanırsa tutmayacağını öğrendim) bizzat tecrübe ettim..
seramik bıçak almayı düşünenlere tavsiye olunur  emsanın online sitesi burada

2 yorum:

muhabbetsofrasi dedi ki...

güle güle kullan...

bende bu ara desenli bıçaklara taktım...

isviçreye giden komşuya sipariş verdim getirsin diye...

ocak ayında elimde olacaklar inşaAllah
çok heyecanlıyım çok :D

Ferkay dedi ki...

Paylaştığın faydalı bilgilere çok teşekkür ederim Dilekcim geçende gördüğümde aynı düşünceler içinde idim nasıl keser acaba falan diye..
Çok iyi oldu paylaşımın..